خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

لوله مانیسمان در حال بررسی


 در داخل گروه Salzgitter AG، هر مرحله در طول مسیر تولید لوله مانیسمان ، به طور کامل مستند می شود. از شروع تولید مواد به تجزیه و تحلیل مواد از طریق به زنجیره تدارکات - همه چیز از یک منبع منحصر به فرد است. تمام مراحل پردازش را از ابتدا تا انتها تعریف می کنیم.


قيمت 0ريال

لوله مانیسمان در حال بررسی
لوله مانیسمان در حال بررسی

در ابتدای تاریخ یک پیشرفت تکنولوژیکی بود: رینهارد و مکس منسمان اولین فرآیند نورد برای تولید لوله های بدون درز را در کارخانه فایل پدر خود در رمشید اختراع کردند. پس از سالها کار توسعه در سال 1885، یک پرونده ثبت لوله مانیسمان اختراع را ثبت کردند. در سال 1886، اختراع اعطا شد و نورد اولین لوله فولادی بدون درز آغاز شد.

 

تا دهه 1890، برادران اختراع فنی نهایی را با اختراع روند نوردی نهایی انجام ندادند، که مفهوم آنها را به یک چشم انداز واقعا قابل فروش و پایه ای برای موفقیت اقتصادی آنها گذاشت. ترکیبی از نورد نورد و سوراخ نورد پس از آن در سراسر جهان به عنوان "فرآیند مانیسمانشناخته شده است. این پتانسیل جدید را در بسیاری از زمینه های تکنولوژی باز کرده و مهندسی، قیمت لوله فولادی مانیسمان و صنایع ساخت و ساز خودرو را در دهه های بعد انقلابی کرده است.

کیفیت با سنت از سال 1885

از ابتدا، تضمین کیفیت مطلوب تعبیه شده مشخصه توسعه لوله لوله مانیسمان است. عامل اصلی در این زمینه همواره تولید مواد اولیه در فولاد خواری خود گروه بوده است. در اینجا، دانش سنتی ذوب سنتی با فناوری فوق العاده مدرن در حقیقت معنای کلمه متصل می شود. تجربه طولانی مدت ما در زمینه فرایندهای تولید متنوع، یک دارایی قابل قبول است.

 


بر اساس تکنیک های پیشرفته تولید، ما نیازهای مشتری های فردی و خواسته های خاص پروژه را برآورده می کنیم. کارکنان متعهد و ماهرانه ما موفقیت های فعالیت های ما را تضمین می کنند.

 

ما سنت ایجاد کیفیت را داریم.

لوله مانیسمان در حال بررسی

در ایالات متحده، صنعت فولاد در طول سال ها بخش عمده ای از تولید صنعتی بوده است. بخش ساختمان و ساخت و ساز ادامه یافته است به نشان می دهد افزایش تقاضا، و صنعت خودرو به تازگی قوی است. با این حال، کاهش شدید اقتصادی در چین، تقاضای جهانی برای فولاد را کاهش داده است. این فشار را به قیمت فولادی کاهش داده است. لوله مانیسمان انجمن جهانی فولاد در ماه ژانویه 2015 تا ژوئیه کاهش تولید فولاد در جهان را 2.2٪ کاهش داد. چین، بزرگترین تولیدکننده فولاد در جهان، کاهش 1.8 درصدی تولید را گزارش کرد.

 

اثرات جهانی بر بازار فولاد U.S.

بسیاری از تحلیلگران انتظار ندارند تا تقاضای فولاد از چین در مدت کوتاهی بهبود یابد. به نظر می رسد که در بازار فولاد در حال حاضر مسئله بیش از حد ظرفیت وجود دارد. انتظار می رود اتحادیه جهانی فولاد در سال 2015 و 2016 تقاضای فولاد 5٪ کاهش یابد. به دلیل کاهش قیمت فولاد در سطح جهان و واردات ارزان از تولید کنندگان خارج از کشور، تولید کنندگان فولاد ایالات متحده به میزان قابل توجهی تولید خود را کاهش داده اند. این صنعت در ماه های اخیر افزایش یافته است.

 

اثرات تقاضای انرژی کمتر

علاوه بر کاهش جهانی تقاضا برای فولاد، صنعت در حدود 10 درصد قرار لوله مانیسمان گرفتن در معرض صنعت انرژی است. با توجه به کاهش اخیر قیمت نفت، شرکت های اکتشاف نفت هزینه های سرمایه خود را کاهش می دهند، این موجب کاهش بیشتر تقاضا برای فولاد می شود.

 

قیمت سنگ آهن در سال جاری به سطح بسیار پایین کاهش یافته است لوله مانیسمان که باید در طول زمان تاثیر مثبت بر تولید کنندگان نفت داشته باشد. آنها در فرایندهای تولید از سنگ آهن استفاده می کنند و قراردادهای جدید با قیمت های پایین تر وارد می شوند، بعضی از تولید کنندگان نفت، مزایای رقابتی را به دست می آورند.

 

چشم انداز صنعت فولاد چیست؟

انجمن لوله مانیسمان جهانی پیش بینی می کند که تقاضا برای فولاد در سال 2015 به 1.7٪ کاهش پیدا خواهد کرد و به 1.513 متریک تن می رسد. آنها پیش بینی لوله مانیسمان  می کنند که در سال 2016 0.7٪ افزایش یابد. اگر چه انتظار می رود که تقاضای جهانی لوله مانیسمان در چند ماه آینده رشد پیدا کند، انتظار می رود صنعت فولاد ایالات متحده به علت واردات ارزان قیمت که موجب سیل در بازار می شود، سرعتی چشمگیر داشته باشد. سازندگان فولاد ایالات متحده به طور فعالانه درخواست کنگره برای انجام کاری در مورد تخریب ناعادلانه فولاد ارزان قیمت در کشور دارند.

 

عواملي كه صنعت را به سمت جلو سوق خواهد داد

زمان چرخش در اقتصاد چین عامل مهمی در تعیین زمانی که صنعت فولاد تبدیل خواهد شد. گزارش شده است که بسیاری از صنایع فولاد به دنبال رشد هند برای تقاضای فولاد به هند هستند. بخش تولید و صنعت ساخت و ساز آنها به عنوان افزایش قابل توجهی برای قیمت فولاد دیده می شود. سطح توسعه اقتصادی در آینده هند، یک کلید عمده برای بهبود در صنعت است.

 

تحلیلگران پیش بینی می کنند که افزایش تقاضای فولاد از اروپا لوله مانیسمان در سال 2015 به میزان 2.1٪ و در سال 2018 2.8٪ باشد. اگرچه سال 2015 بزرگترین رشد سالیانه برای تقاضای فولاد نیست، انتظار می رود این صنعت در سال 2016 و پس از آن بهبود قابل ملاحظه ای به دنبال داشته باشد صنعت خودرو و ساخت و ساز.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت