خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

هند می تواند از چین برای تقویت صنعت فولاد جهانی عبور کند


در طول دهه گذشته، چین موتور اصلی رشد رشد بازارهای جهانی بوده است. گسترش سریع آن به اقتصاد دومین اقتصاد جهان فقط در پشت ایالات متحده بوسیله تجارت عظیم صادرات تولیدی و رشد سریع یک طبقه متوسط ​​بزرگ که قادر به خرید کالاها و سرمایه گذاری در شرکت های چینی بود، شدید شد. در نیمه دوم سال 2015، الگوی رشد چینی شروع به لکنت کرد. تا پایان سال، بازار سهام آنها در حال تقریبا آزاد بود و پیش بینی اقتصادی 2016 کمتر از امیدواری بود.
قيمت 0ريال

هند می تواند از چین برای تقویت صنعت فولاد جهانی عبور کند
هند می تواند از چین برای تقویت صنعت فولاد جهانی عبور کند

از آنجایی که کشورها از طریق تجارت، سرمایه گذاری و سیستم های مالی به طور فزاینده ای وابسته به یکدیگر هستند، کاهش رشد چین می تواند تاثیر زیادی در سراسر جهان داشته باشد. برای هند، این موج می تواند یکی از تجارت های بزرگ و افزایش تولید فولاد باشد

تا همین اواخر، شرکت های فولاد هند می توانند محصول خود را برای استفاده داخلی یا صادرات انتخاب کنند. امروز جهانی شدن دیگر موضوع انتخاب نیست. موفقیت طولانی مدت صنعت فولاد بستگی به آن دارد.

نشانه ها شروع به ظهور می کنند که هند ممکن است رونق بعدی صنعت فولاد را تولید کند و چین را در این نقش جایگزین کند. به عنوان صنعت فولاد چینی، برای مقابله با مشکلات ظرفیت بیش از حد، آلودگی بیش از حد در مناطق صنعتی و شهرهای بزرگ و کم بودن سودآوری، باید هند را به سمت درون خود متمرکز کرد تا هند بتواند از مزیت رقابتی در عرصه جهانی پیشی بگیرد کارگران بزرگتر و بزرگتر شركت های چینی دوباره وارد بازار جهانی می شوند.

طرح دولت هند به نام "Make in India" که برای سرمایه گذاری های جدید در شرکت های هند با استفاده از اقدامات مالی برای پیشبرد اقتصاد کشور ضروری است، طراحی شده است. جامعهی شرکتی در هند همیشه در نگرش سرمایهداری خود محتاط است. این روند همچنان ادامه دارد از 192 شرکت که در نظرسنجی Crisi نظرسنجی کردند، گسترش سرمایه گذاری توسط شرکت های خصوصی نشان داد که احتمالا طی سال 2015-2015 به میزان 11 درصد کاهش خواهد یافت. کاهش در بخش تولید نیز پیش بینی شده است.

با این حال، برنامه نویسان موریله نویررا مدی سال 2014، برنامه "ایجاد در هند" می تواند به تغییر نگرش منفی و کاهش سقوط بخش فعلی فولاد کمک کند.

بخش تولید خودرو یکی از صنایع است که انتظار می رود از طرح "Make in India" بهره مند شوند. صنعت خودرو هند در حال حاضر یکی از بزرگترین در جهان است. این در طول 2014-2015 23.37 میلیون وسیله نقلیه ساخته است. این تعداد نسبت به سال قبل افزایش 8.68 درصدی داشته است. این نیز 7.1 درصد از تولید ناخالص داخلی هند را تشکیل می دهد. ادامه توسعه در بخش خودرو به خوبی برای صنعت فولاد احیا شده است.

با توجه به رشد طبقه متوسط، بسیار شبیه به چین تجربه کرده است، تقاضا برای خودرو ها افزایش می یابد. و صنعت دوچرخه (دوچرخه، موتورسیکلت و موتورسیکلت) برای اولین بار رشد سریع در مناطق جدید بازار روستایی کشور وسیع را پیش بینی می کند.

در سال های اخیر، هند نیز تبدیل به یک صادر کننده برجسته خودرو است. بزرگترین تولید کننده خودرو هند، تاتا، 17 شرکت بزرگ خودرو در جهان است. در داخل این تعداد، آنها چهارمین سازنده کامیون و دومین تولید کننده اتوبوس هستند. تاتا هنگامی که مارک های جگوار و لندرور را از فورد خریداری کرد، متوجه شد که در حال حاضر یک بازیکن جهان در بازار خودرو است.

چندین طرح جدید که توسط دولت هند انجام شده و بازیکنان بزرگ خودروساز با هم کار می کنند، طراحی شده اند تا هند تا سال 2020 رهبر جهان در بازارهای دو ویلر و چهار چرخ شود.

همه این رشد برنامه ریزی شده تاثیر مثبتی بر صنعت فولاد نه تنها در هند بلکه در سراسر جهان دارد. در حالی که تقاضا برای فولاد در چین در پنج سال آینده کاهش می یابد، هند فرصتی برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ جهانی فولاد به خود می گیرد.

ابتکار دولت "هند را در هند" باید مصرف محصولات پایه فولاد را افزایش دهد تا بتواند سهم تولید را به 25 درصد تولید ناخالص داخلی هند افزایش دهد. اگر این هدف رسیده باشد، هند را در چین و کره جنوبی قرار خواهد داد، در حالی که تولید یک رونده رشد اقتصادی برای اقتصاد است.

افزایش تقاضا برای محصولات فولاد توسط هند، تقویت نه تنها برای صنعت فولاد خود بلکه برای شرکت های فولاد در سراسر جهان است. تا زمانی که آنها بتوانند کارخانه های تولید فولاد جدید و کارآمد را بسازند، هند همچنان به فولاد وارداتی تکیه می کند تا نیازهای خود را برای مواد تامین کند.
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت