خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

آیا صنعت فولاد بریتانیا در آخرین لبه های آن است؟


صنعت فولاد بریتانیا طی چند دهه گذشته کاهش قابل توجهی در اشتغال و تولید داشته است. در حالی که این صنعت هنوز حجم زیادی از محصولات فولادی را تولید می کند، بسیاری از تنش ها باعث کاهش اندازه صنعت می شود، به گونه ای که کارشناسان در معرض آن قرار می گیرند. در مورد وضعیت صنعت، چندین مورد وجود دارد.
قيمت 0ريال

آیا صنعت فولاد بریتانیا در آخرین لبه های آن است؟
آیا صنعت فولاد بریتانیا در آخرین لبه های آن است؟

مسابقه خارجی

به طور گسترده ای به دلیل کاهش صنعت فولاد رقابت خارجی، به ویژه از چین است. در حالی که قطعا درست است، تنها بخش کوچکی از داستان است. از سال 2014 تا 2015، واردات از چین دو برابر شده است از حدود 300،000 تا 600،000 تن فولاد. در حالی که این افزایش بزرگ است، اتحادیه اروپا هنوز هم اکثریت واردات را با 3.7 میلیون تن در سال 2015 تأمین می کند. فولادچینی به میزان قابل توجهی ارزانتر است، حدود 20 تا 30 درصد کمتر از فولاد اتحادیه اروپا و داخلی است. به همین دلیل است که به سرعت به سرعت به دست آورده است. مطمئنا تولید چینی فشار زیادی را روی صنعت قرار داده است.

از سوی دیگر، سرمایه گذاری خارجی در صنعت به نفع بزرگ است. سرمایه گذار هند Tata بزرگترین تولید کننده فولاد در انگلستان است. SSI تایلند یکی دیگر از تولید کننده های بزرگ است، اگرچه این کارخانه را تعطیل می کند.

تقاضا

بزرگترین دلیل کاهش رشد صنعت فولاد در انگلستان تقاضای جهانی است. در سال 2016، تقاضا در مقایسه با سال قبل از حدود 2 درصد کاهش یافته است و در دو سال گذشته نیز کاهش یافته است، به خصوص به این دلیل که تقاضا از چین، ژاپن، اتحادیه اروپا و آمریکا کاهش می یابد. تقاضا از چین با توجه به کاهش کلی اقتصاد آن کاهش می یابد. تقاضای ژاپن با توجه به حمایت های اقتصادی و همچون اتحادیه اروپا و ایالات متحده، تقاضا برای تبدیل شدن به اقتصاد بیشتر بر روی نرم افزار، IP و خدمات به جای تولید و صنعت سنگین، کاهش می یابد.

قیمت انرژی

نوسانات قیمت انرژی نیز به صنعت آسیب زده است. در حالی که قیمت نفت در سراسر جهان کاهش یافته است، Brent Crude که در درجه اول سرورهای تولید کننده فولاد را در بریتانیا تولید می کند، به سرعت کاهش پیدا نکرده است. علاوه بر این، تولید کنندگان فولاد در کشورهای دیگر یارانه های انرژی دریافت می کنند که هزینه های آنها را برای تولید انرژی کاهش می دهد و به آنها مزیت بزرگی می دهد. اگر قیمت انرژی های تولید کننده ی فولاد یونان بریتانیا، قطعا به صنعت کمک خواهد کرد.

فناوری و اتوماسیون

فناوری هر دو برکت و نفرین برای صنعت فولاد بوده است. فناوری راه را برای این صنعت برای کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری ایجاد کرده است. میلز با توجه به این دستگاه های جدید و ابزارهای مدیریت رقابتی تر است. با این حال، تولید اتوماتیک جدید و روبات ها در واقع در قلب آسیب های شغلی قرار دارند. در حالی که میلزها ارزانتر عمل می کنند، عمدتا به دلیل استفاده از کارگران کمتر است.

نتیجه

در مجموع، به نظر می رسد که صنعت همچنان به کاهش خواهد رسید. با این حال، راه های مختلفی وجود دارد که صنعت در واقع می تواند ثبات و یا حتی رشد کند. تصمیمات دولت تأثیر مستقیم بر نتیجه خواهد داشت. آنها سه انتخاب اصلی دارند از جمله اینکه آیا آنها می خواهند با حمایت یارانه ها و تعرفه های هدفمند به طور فعال از صنعت حمایت کنند یا به طور غیر مستقیم به رقابت با قیمت های انرژی منجر شوند یا به طور غیر مستقیم به تعرفه ها و کاهش ارزش پول در صنعت کمک کنند. به عنوان موارد حمایت از صنعت ممکن است به دیگر بریتانیا یا صنایع آسیب برساند، ممکن است به نظر برسد که صنعت در گذشته است و متاسفانه، بسیاری از 20،000 کارگر باقیمانده ممکن است در چند سال آینده کار خود را از دست بدهند.

پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت